5 YEDİM,SÖZÜMDE DURDUM !

Maçta ne oldu ne bitti beni ilgilendirmez.Benim için sadece sonuç önemliydi.Sonuç 5-0.Sözünde durdu Bülent Uygun.5 yerim 7 yerim 6 yemem muhabbeti,herkesin dilindeydi,hazırlık maçları sırasında gelenden geçenden 3-5 yiyip duruyordu Sivasspor.Avrupa onlara göre değildi bu hazırlık maçlarında kendini göstermişti.Resmi maçta acımazlar dedim (!) ama Anderlecht acıdı,işi şova dönüştürdüler.Ben bir türk takımı 5-0 yenildiğinde bu kadar sevineceğimi düşünmezdim.Bu durumu benden başka milyonlarca kişiye Bülent Uygun aşıladı.Kendisinden ve Sivasspor’dan bizleri nefret ettirdi.Ama delikanlıymışsın(!) Bülent Uygun sözünde durdun.

  1. Şimdi dicekler ki biz tecrübesizdik

  2. Türkiye,Sivasspor'dan önce çok rezil oldu Avrupa'ya 3 büyükler ile.Zaten adı fazla geçmez,hatırlanmaz bu maç.

  3. Ben de günahım kadar sevmiyorum kendisini ama yine de Sivas'ın böyle farklı bir skorla yenilmesine ve tüm Avrupa'ya Türkiye adı altında rezil olmasına gönlüm razı olamıyor, sevinemiyorum, ne olursa olsun sevinmemek de lazım..

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

