ELANO:’LİNCOLN İLE…’


“Lincoln’le tek ortak yönümüz, ikimizin de Brezilyalı olması!”

Galatasaray’ın bu seneki hiç bir transferine üzülmemiştim Beşiktaşlı olarak ama bu adam gerçekten süper.Türkiye’ye gelmesi,her hafta Elano’yu izleyecek olmak çok güzel bir şey fakat Galatasaray forması altında olması insanın canını sıkıyor.Bu arada Denizli ”Lincoln bize gelsin ben onu adam ederim” demiş.Artık siz kara verin…
  1. Çok uzun hikaye. Aslında bir şeyler yazmıştım, bir bak; daha sorun olursa da anlatırım. Lincoln'ü ben geldiğinden beri takip ettim, çok sevdim de keratayı. Ama o bizim kalbimizi kırdı.

    http://chaogrey.blogspot.com/2009/03/lincolnun-bitirilisinin-kronolojisi.html

  2. Ben bunu düşünmemiştim abi.Taraftar ve hoca onu oynatır ama sizde niye sorun yarattı.

  3. Lincoln'ün hep arkasında durursan, el üstünde tutarsan seni lig şampiyonu da yapar, UEFA'da finale de götürür. Gerektiği gibi davran yeter ki. Aldığı paraya falan takılmayacaksın, top oynaması için gerekli ortamı hazırlayacaksın bak neler yapıyor.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

