MESSI’YE SELAMLARIMI İLETİYORUM !

B grubundayız.Olsun çokta kötü bir grup değil.Bizim rakiplerimiz CSKA ve Wolfsburg olacak.Şayet 6.hafta Manchester bizim ülkeye gelirse ve grupta 1. olmayı garantilemişse oradan puan çıkartmak mümkün olabilir.CSKA bu sezon o kadar iyi görünmüyor.Wolfsburg ise Magath’ı yolladıktan sonra düşüşleri kaçınılmazdı ve böyle de oldu.

Ben evimizde bu 2 takıma yenilmeyiz diye düşünüyorum ama Messi’ye de selamlarımı iletiyorum buradan!4.torbadan en baba takım bize geldi.Milan-Madrid ve Barcelona-İnter eşleşmeleri de güzel oldu.Benim ölüm grubum G grubu!Süper bir çekişme olacak orada da! Neyse son kez Messi selamlarımı ileterek konuyu kapatalım.

  1. Özhan abi,1.torbayı zaten saymıyorum bizim için,2.torbadan çekebileceğimiz kendimize göre en iyi takımı seçtik.4.torbada ise en zor takımı seçtik,Bundesliga şampiyonunu.Umarım her şey 6.haftadaki CSKA ile evimizde oynacağımız maça kalır.Ben umutluyum ManU'yu zaten saymıyorum.Rakiplerimiz belli.

  2. 1 ve 2. torbadan kim gelirse gelsin zor olacaktı ama 4. torbadan Wolfsburg'un gelmesi çok büyük sıkıntı yarattı. 2. tura geçmesi mucize, avrupa ligi ise sürpriz olur. Tek beklentim bu Dzeko ile Ziani'nin kavgalarının wolfsburg'u bozması. Anlayacağın semih kuradan acaip karamsarım. Ama boğulursan da büyük denizde olsun demiştim sana. Bu da o kategoriye girer. Gruptan çıkarsan tarih yazarsın, çıkamazsan “zaten çıkamayacaktı” derler.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

