BEN BU ORANLARA OYNAMIYORUM ARKADAŞ


Ben bundan sonra meşgul edeceğim, oynamıyacağım. Derbideki oranları gördükten sonra ekim ayını beklerim , yaşım tuttuktan sonra Betsson’dan keyfime bakarım. Bu oranlar senin müşterilerine ve takımlara olan saygısızlığının tepeye vurduğu andır iddaa. Dünyanın hiçbir derbisinde böyle bir oranı çıkmamıştır. Ben bu oranlara oynamıyorum arkadaş. Sanki Manchester ya da Barcelona ile oynuyoruz. Oranlara bakar mısınız yahu;

Galatasaray 1.5 Beraberlik 3.5 Beşiktaş 4.00

    • Anonymous
    • 11 Eyl 2009

    ne sanıyodun sen önce yaşın tutsun sonra anlarsın o oran az bile olmuş

  1. Evet ya bizim için 1.5 oran kötü olmuş.Fazla para kazanmak varken az para alacağız.

  2. oynamak için tam sırası işte🙂

    çifte şansın bu kadar yüksek olup kazanma şansının aynı paralelikte olduğu başka maç var mı ? bence yok … oyna oyna …

  3. Yok yok, siz Los Galacticos'dunuz barça değil !

  4. küçük barça ile oynucaksınız🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

