BU ADAMI SEVİYORUM !

Bayrampaşa’ya gittiğim zaman Arda olduğumu hatırlıyorum, orada kimse benimle uğraşmıyor, kimse bana Arda Turan gibi davranmıyor.”

Bu adamı seviyorum, Galatasaray’ın topçusu olabilir. Fakat o benim için Bayrampaşa’nın çocuğu, Galatasaray taraftarı olmayan çoğu kişi sevmez Arda’yı. Hiç şımarma ve nereden geldiğini unutma Arda.

  1. “Galatasaray taraftarı olmayan çoğu kişi sevmez Arda'yı”

    Bu lafına katılmıyorum. Çok tanıdığım var Arda seveni ve başka takım tutan. Arda bi idoldur.. Semihle kavgası oldu, fenerbahçe taraftlarından bazıları sever yinede.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

