BEŞİKTAŞ 2 – 1 KASIMPAŞA ||| Kayıp:3 Kazanç:3 Puan

Maçın sonunda başlayalım bu sefer. Bir kere de rahat rahat maçın sonunu getirelim dedik yine olmadı. Ernst’in ilk sarıdaki gördüğü yalnış sarı kart, takımı 10 kişi bıraktı. Ondan önemlisi haftaya 3 tane müdafa adamımız olmayacak. Ferrari’nin kırmızı kartı ise yılların golcüsü(!) Cenk’in profesyonel bir şekilde kendini yere bırakmasıyla geldi. Sivok’a lafım yok zaten, sarı kart görmediği maç yok adamın. Her neyse hakeme son 10 dakika çok uyuz oldum. Tamam 2.sarı kart doğru olabilir fakat 1.kart neydi be hoca?

Beşiktaş’ın kadrosu beni çok şaşırttı. Serdar’sız, Kaş’sız bir kadro çıktı. Bir tane çıban vardı, O’da Yusuf. Dünya futbolu artık kanatlardan oynanırken, Beşiktaş’ın sol açığı koşamıyorsa zayıf kalırsın. Oyuncularda bir rahatlık vardı, Nihat dışında. Taraftarında desteğiyle daha da rahat başladılar aslında maça. 8.dakika Nihat’ın golü ki 1.5 sene sonra gol atmış oldu. İlk defa bal yapan arıydı. Sağa-sola koştu durdu, takımın oynamasına en çok yardım eden oyuncu oldu. Tabata’nın da 2 asistini unutmamak gerek.

Ben Yıldırım’ı göremedim şeref tribününde. Taraftarın ilk başlarda sadece gollerden sonra ”yıldırım demirören yeter” diye bağırmasına tepki göstermiştim. Fakat sonra 5-10 dakika boyunca bağırmaları ”Temizlesene temizlesene tribünleri temizlesene” en çokta bu mutlu etti beni. Taraftar ile futbolcular arasında da gönüller alınmış, barış imzalanmış oldu.

Sonuçta 3 tane adamımızı kaybettik. Bir adamımızı ve 3 puan kazandık. Eskişehirspor deplasmanından ise hiç umutlu değilim. Özellikle de Ferrari, Sivok, Ernst’in olmayışı çok zor bir maçın geçeceği konusunda işaret.

  1. No trackbacks yet.

Bir Yanıt Bırakın

