Are You Kidding Me?


“Arjantin için oynadığımda zevkten çok acı çekiyorum. Bazen milli takımı bırakmayı düşünüyorum. Neden Arjantin’e gelip de kötü bir zaman geçiriyim ki?”

Goal.com.tr’nin 17 Ekim haberinden…

Ailemi özlemem nedeniyle Boca Juniors’a dönme fikri de aklımdan çıkmıyor. Arjantin ile Dünya Kupası’nı kazanırsak futbolu bırakabilirim. 2014 senesine kadar City ile sözleşmem olmasına rağmen, kafam çok karışık. Futbol oynamaktan da çok yoruldum. Artık ailemle vakit geçirmek istiyorum. Zaten futboldan kazanacağımı kazandım

Goal.com.tr’nin 13 Kasım haberinden…

Şimdi Tevez mutlaka bu açıklamaları yapmıştır çünkü goal.com’dan bahsediyoruz. Bende diyorum ki bu adam bu açıklamaları yaparken büyük bir burhanda mıydı? Yoksa sadece birazcık dikkat mi çekmek istiyordu? Ardından 2-1 kazandıkları Chelsea ve 3-0 ile geçtikleri Arsenal maçında oynayan Tevez söylemişti bunları. Ve bu akşam da Blackburn maçında hat-trick yapmış. Ligde gol sayısını 12’ye yükseltti Tevez. Bir de ayın futbolcusu seçilmesi de var. Adama sorarlar; ” Ee! Hani sen futbolu bırakıyordur”. Tabii gördü güzelim kadroyu gelen hocayı, aslında ManU’da yapamadığını City’de yapabilir Tevez; bir efsane, taraftarın gözbebeği olabilir.


  1. San Marinolular ne yapsınlar diye sorarım adama! Adamların ki çekilecek çile değil!

  1. No trackbacks yet.

Bir Yanıt Bırakın

