JOSE, DEVAM EDİYOR(!) #7

“Hakem Sneijder’i alkışladığı için atmış. Bana ‘oyuncun seni alay eder gibi alkışlasa sen kızmaz mısın?’ dedi. Ben de ‘hayır, çünkü bu oyunun bir parçası’ dedim.”

“Hakem mi? O sizin vatandaşınız ve sizin ülkenizin hakemi, ben burada yabancıyım ve bir gün buradan gideceğim. Ama o hep sizinle burada kalacak. Sonuçta o sizin liginizin hakemi!”

“Bugün bu maçı sahada sadece 6 kişi kalsaydık kaybedebilirdik. 9 kişi değil, 7 kişiyle bile kazanabilirdik”

  1. 6 kişi kalsaydık kesin kaybederdik deseydi daha anlamlı olurdu..

  2. sonuncusu muhteşem ama hakemlerle ilgili dediği de çok doğru,banane diyor resmen ben gidicem ama sen aynı hakemle oyunu katletmeye devam

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

