Bjk Tv Artık Digitürk’te


Doğan grubunda iken nasıl bir rezalet kanal olduğunu hepimiz iyi biliyoruz. Saçma yarışmalardan, tekrarlardan artık sıkıntı ve baygınlık gelmişti. O gün kapandığına sevinmiştim kanalın. O gün için tam bir yönetim rezaletiydi kanalın durumu. Fakat 19 Mart’ta BJK TV hayata yeniden merhaba diyecek. Hemde büyük bir çatı altında; Digitürk’te. Doğan Medya ile Digitürk aralarındaki farkı tüm Türkiye gözlüksüz ve net bir şekilde görebilir. Gs Tv’yi hiç izlemedim ama Gs’li olan ve izleyen arkadaşlarım çok kaliteli oldu diyorlar. Fb Tv’nin ise kendi ayakları üstünde nasılda dik durduğunu biliyoruz. Artık Bjk Tv’de de kalite olacak. Sonunda kendi kanalımızda lig maçlarını görebileceğiz. Kanal Gs Tv gibi paralı olacaktır onun fiyatı da 5 liraydı. Ben kendi adıma sevindim o facia dönemden sonrada itiraz eden çıkmaz diye düşünüyorum.

  1. Bir Digitürk üyesi olarak sevindim,ayrıca kanalın başına ne dersek diyelim bu işin camia içerisinde duayeni olan Tuğrul Yenidoğan gelmiş,BJK TV nin eski haliyle kıyas kabul etmeyeceği garantisini bizzat gözlemlerimle ben verebilirim.

    Ben hâlâ BJK TV’nin eski hâli için Reha Muhtar efendiye kızıyorum hem Türkiye’de televizyonculuğu en iyi ben yaptım-yaparım diyeceksin hem de senin için çok daha küçük bir hedefi gerçekleştiremeyeceksin.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

