BU SENE BEŞİKTAŞ TARAFTARINA STAD HARAM !


Tamam Q7 gibi bir yıldızı aldık. Guti yolda, geldi gelecek! Takıma karşı taraftarın beklentisi yüksek. Yeni bir hava, yeni bir heyecan geldi bütün camiaya ama bu kadar da olmaz! Bu resmen hırsızlık ve insafsızlıktır. Demiören’e ya da başka bir isime bir şey demiyorum. Ki bu transferlerin parası bi’ türlü çıkacak. Ee malum binlerce kişi Beşiktaş’a aşıkken, neredeyse bir çok şeyden feragat edecek derece takımlarını severken, bu fiyatların çıkması yardıganamaz. Ama ben yadırgıyorum. Çünkü Vikingur’un futbolcularını gördüm havalimanında futbol oynamaya değilde, sevgilileriyle Sultanahmet’te dudak dudağa öpüşen elemanlara benziyorlar. Ve neredeyse bizim A2 takımından güçsüz, kalitesiz bir takıma karşı 40 lira istemek ayıptır. Ayıp! Geçmiş olsun efendim bizlere. Sen bu fiyatları koyarsan, ben sponsor bileti kovalamaktan başka bi’şey yapmam. Babamın ne kendine ait bir şirketi var. Ne de dededen, nineden miras kaldı!

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

