BU BİR BEŞİKTAŞ KOMEDİSİDİR !

Fenerbahçe’nin vefat etmiş Enke rezaletinden sonra ben böyle saçma bir olay görmedim. Dünyanın diğer ülkelerinde olduysa haberim yok. Mustafa Denizli gitmeden önce Stuttgart’dan bedavaya almıştık. Güzel bir kanat oyuncumuz oldu diye sevinmiştim. Tello’yu da kesen adam olacaktı. Arkada İsmail önde Hilbert sol taraf savunma anlamında sıkıntı yaratsa da hücum anlamında harika olacaktı.. Ama olmadı işte.. Sen adama Beşiktaş’ın cenabet numarası 9 numarayı verirsen adam takımda 2 ay bile dolmadan gider.
Senin problemin ne dostum biliyor musun? O lanet numaralı formayı giymen ve bonservisine para vermemiş olmamız!
  1. hilbert sola değil sağ kanada alındı. tello keseceğini falan düşünmedim bu nedenle. quaresma transferinden sonra ise basın toplantısında sol kanatta da oynayabileceğini söyledi ama asıl yeri sağ kanttır. bek de değil. bazıları bek olduğunu da iddia ettiler ama iddianın sebebi sık sık defansa yardıma gelmesidir. bence kesinlikle takımda tutulması gereken bir oyuncu.

  2. Bak şu kadar diyorum, bu adamın yerine sahaya ben çıksam 90 kilo 190 boyumla vallaha billaha daha iyi oynarım ya. Adamın hiçbir artısı yok. Depar yok, topla gitme yok, orta becerisi yok, adam geçme yok, ee ne iş yapar?

  3. ama yollanırsa hiç şaşırmam o ayrı konu 🙂

  4. ntv haricinde gönderileceğine dair bir haber görmedim ben.

  5. Hilbert bu Beşiktaş'a hafif gelir zaten. Transfer edilmesi, O'nun için harcanan uçak biletine, konaklama bedeline yazık. Zararın neresinden dönersen kârdır demişler.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

