"AYMAN BENİM EVLATLIĞIM!"

“Camiadan şöyle bir vicdan beklerdim. Ben bu oyuncuyu Malatya’ya aldım, UEFA Kupası getirdi. Gençlerbirliği’ne aldım, düşme potasındaki takım ligi 5. bitirdi. Hakeza Trabzon ve Diyarbakır’da da öyle. Ama nedense bazı çevreler Ziya Doğan-Ayman birlikteliğinden rahatsız oluyor. Kasıtlı olarak araya nifak sokuyorlar. Ama Ayman bu konuda da adamlık dersi verdi. Benim gelmem bu takımı olumsuz etkileyecek dedi, aldığı parayı bankaya yatırdı ve gitti. Sen 32 yaşında, 250 maçta oynamış adamı neredeyse bedavaya getireceksin, ama sonra kaçırtacaksın. Bu takım Ayman’sız da yürür ama önemli olan bu olayın ileride de yaşanmaması…”

Ziya hoca en sonunda patlamış. Bursaspor ile oynayacakları maç öncesinde kulüp binasında toplantı yapmış ve Ayman ile sorulan soruya ise çok sert bi üslüp ile cevap verdi. Cümleleri okudunuz. Gerçekten nasıl bir ilişki var aralarında merak etmiyorum artık!
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

