6’DA 4 OLDU


INTER-ROMA 3-1

21′ Riise (R), 42′ Pandev (I), 70′ e 80′ Eto’o (I)

Maç öncesi yazdığımda “Rafa’nın geçen sezona göre daha ofansif oynacağını düşünmüyorum” demiştim. Ama Benitez beni ters köşe yaptı! Pandev, Eto’o, Sneijder ve Milito 4’lüsünü 2. yarıya 1-1 girerken Stankovic ile güçlendirdi. Cambiasso’yu arkada tek bıraktı. Eto’o’yu Milito’nun yanına itti ve o Eto’o forvete geçince 2.yarıda iki gol attı.

Beşiktaş maçı dolayısıyla son yarım saatini izlesem de Inter’i çok beğendim.. Mourinho’dan gelen ‘evinde kaybetmeme’ geleneğini bu akşam da sürdürdü. Ev sahibi, binlerce deli Interli desteği ile son 45 dakikada vitesi 5’e taktı!

Adriano eski evinde oyuna girerken ve ayağına her top değdiğinde ıslıklandı haklı olarak. İnternet yüzünden ufacık ekrandan futbolun tadı fazla anlaşılmasa da Inter’in 3 golle galibiyeti beni mutlu etti. ( Beşiktaş da kazansaydı katlanacaktı sevinç. ) 6’da 4 oldu. Yolun sonu 6’da 6!

Sezonu haftaya Bologna deplasmanında açıyoruz.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

