O ARTIK BEŞİKTAŞLI; ŞEREFİNİZİ TAŞIYACAK !

Ricardinho ve Aurelio diyorum, siz anlıyorsunuz.. Geçiyorum… Fenerbahçe diyorum, sizler pek tabi ki yine anlıyorsunuz.. Ben yine geçiyorum!.. Ama konu bir yere geliyor ki ben orayı geçemiyorum, geçemem!

Bizim takıma gönül veren insanları bazen anlayamıyorum.. Köpek gibi sadık, bazen kedi gibi nankör olabiliyoruz.. Bunu da hafta sonu gördük; Delgado’ya yapılan terbiyesizliği.. Neyse konu “yeni futbolcumuz, armayı taşıyacağı Beşiktaş formasını giyecek” olan Aurelio!

Biliyorum yine bu adamı istemeyenler olacak. Formu üst düzeyde de olsa Ona en ağır laf darbeleriyle girişecekler! Tıpkı bizim ‘evladımız’ olan, alt yapımızdan gelen, Arda’dan bile daha yetenekli olarak gösterilen Serdar Özkan’ın bile anasını-bacısını bırakmıyorduk 90 dakika boyunca. Kabul; ben de sevmiyordum, beğenmiyordum oyununu. Ve bu Delgado olayından sonra hiç bir Beşiktaşlı futbolcuya küfür edip, onu ağır ağır eleştirmeyeceğime dair kendime söz verdim. Sen de yapabilirsin.. Ama o senin gönülden bağlandığın renklerin içinde, armanın altında ter döküyor. Sırf sen 90 dakika sonunda evine güler yüzle git diye.. Çocuğunu sıkı sıkıya bir kez daha kucakla diye.. Yarın işine gittiğinde başın dik ve mutlu git diye.. Savaşıyorlar onlar saha içinde. Fakat yaranamıyor bizlere…

Bundan sonra vurmayın artık.. O sinirle sigara yakın ya da yanınızdakinin omzunu çürütün ama futbolcunuza salya-sümük küfürler etmeyin. Marco Eylül ayının 2. haftasında İnönü’ye ayak basacak. Biliyorum ki taraftar çağırmayacak Onu tribünlere.. Nedeni basit; “Ricardinho – Oto Park – Aurelio.” Aynı ülkenin insanı, aynı dili konuşan iki adam arasında anlaşmazlık oluyor ve kavgaya tutuşuyorlar. Olayı kişiselden çıkarıp kurumsallığa vurursak olay uzar gider… En önemlisi ön yargılı olmamak.. Hem de bu kadar ucuza kapatılmış adamın sezon içersinde rotasyonda ne denli bir büyük fayda sağlayacağını görünce, unutacaksınız Kadıköy’deki kavgayı..
    • Anonymous
    • 25 Ağu 2010

    Ben bunu anlamıyorum işte..
    Sırf Beşiktaşlı diye Ricardinho'ya neden sahip çıkılıyor?
    Beşiktaş'ta forma giydiği sürece takıma bir faydası olmadı, karakter olarak da müthiş düzgün bir adam deyip kefil olacağımız bir durumu görmedik.Otopark kavgası olurken ikisinin yanında olup da kim haklı kim haksız karar verecek durumda da değiliz.
    Böyle körü körüne sahip çıkmanın sebebi nedir acaba?
    Ya Ricardinho haksızsa ve sırf Beşiktaş'ın bir dönem formasını giydiği için körü körüne yanlış adama sahip çıkıyorsak?
    Beşiktaşlı duruşu bu olmasa gerek.En azından benim Beşiktaşlı duruşundan anladığım haklının yanında olmak.Kim olursa olsun..

    Jorel

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

