ANLADINIZ MI ŞİMDİ 8-0’LIK SKORU ?



Ben bu gece alnım dik, gülerek yürüyen bir Beşiktaşlıyım belki de tek Türk takımının taraftarıyım.. Ülke puanı falan filan geç, hikaye.. Ajitasyondan başka bi’şey değil. 1,5 – 2 ay önce yapılan transferler üzerinden Beşiktaş ve Beşiktaş taraftarına bok atanlar şimdi acınacak halde. Kesin gözüyle bakılan turlardan eli boş döndüler. Perşembe akşamları tek konu Beşiktaş olacak.. Guti olacak.. Quaresma olacak.. Ve nihayetinde yine Beşiktaş konuşulacak.. Ben bunları yazarken de hiç birinizin küfür etmeye hakkı yok. 8-0’dan sonrasını da biliyoruz bizler, Beşiktaşlılar.. Haftalarca makara konusu olan siyah beyaz formamız.. Gözlerine siyah bant çekilen futbolcularımız.. Yarın Fanatik ve özellikle Fotomaç’ın manşetlerini merakla bekliyorum.. “Avrupa’da yokuz!” “Kocaman hüsran!” Derseniz Allah hepinizin belasını versin.. Oradaki tuttuğu takımları kayıran, profesyonel olamayan müdürlerin hepsini belasını versin..

Ve şimdi ben sizlerle makara yapacağım.. Bütün sezon bu geceyi hatırlatacağım: 26 Ağustos. Bütün sezon ağlayacaksınız gülünecek halinize.. Derbi kazanacaksınız, avrupada olmadığınızı hatırlatacağım ve sizler yine 26 Ağustos’a döneceksiniz.. Üzülmüyorum ulan ülke puanı da umrumda değil.. Nefret edecekseniz de edin.. Siz o yağmurlu İngiltere gecesinde ülke puanı dediniz mi? Vurdukça vurdunuz.. Şimdi sizin dudağınız patladı, kaşınız açıldı, kan şekeriniz düşmeye başladı!

  1. Harika bir yazı tebrik ederim🙂 bir Beşiktaşlı olarak olaya hiç böyle bakmamıştım.🙂

  2. + 1903 Katılıyorum🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

