"FUTBOLA BİLGİSAYAR OYUNUYLA BAŞLADIM"



6 aylık zencimiz Fernandes bu ay Beşiktaş Dergisi‘ne kapak olmuş. Sorulan sorulara cevaplar vermiş. Eğer Beşiktaşlı iseniz derginizi almayı unutmayın. Beşiktaş’a destek olun. Çok değil; 6 lira. Fernandes posteri de hediye. Fernandes’in söylediklerinden satır başları…

İşte bu açıklamalardan bazıları:

“Çocukluğumda yaşadığım zorluklar beni bugün olduğum insan haline getirdi.”

“Açıkçası Benfica’nın altyapısına girmeden önce futboldan pek hazzetmiyordum. Bir bilgisayar oyunu yüzünden ilgimi çekmeye başladı.”

“Ergenlik çağımı güzel geçirmemi ve yetişkin bir erkek olmamı sağlayan kulüp Benfica’dır.”

“Farklı ülkelerde futbolun daha hızlı ya da yavaş oynandığı söylenebilir ama bunlar bahane.”

“Kiralık olarak oynamamın hep bir sebebi vardı. Ancak oynarken hiçbir zaman ‘Nasılsa gideceğim’ gibi bir düşünceye sahip olmuyorum.”

“Ricardo’yla ergenlik yıllarından beri tanışıyoruz ve kardeş gibiyiz. Birçok kişisel şey paylaşıyoruz.”

“Taraftarlarımızın başlangıç düdüğüyle beraber bir anda susup hemen arkasından hep birlikte tezahürata başlamalarına canlı şahit olmak gerçekten inanılmaz.”

“Dil, sadece nereden geldiğinizi unutmamanıza yardımcı oluyor. Arkadaşlarımın, Portekizli olmalarından çok, kaliteleri sayesinde avantajlı olduğumuzu düşünüyorum.”

“Zor bir dönemden geçiyoruz ama bu kadar kaliteli oyunculara sahip bir kadroyla tüm bunları atlatacağımızı düşünüyorum.”

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

